• (Android) Crazy Cooking Chef פריצת סיבולת אינסופית

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצת סיבולת אינסופית ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אוהב את המשחק אבל לכיריים לוקח הרבה זמן לבשל!!

    3 כוכבים כי זה לוקח זמן של האנשים זה קצת זמן ולא מספיק להכין כלום אבל בכל זאת זה כיף אז נתתי שלושה

    זה משחק מאוד איטי

    אתה צריך לגרור את האוכל ללקוחות ואת המרכיבים לצלחות. זה כל כך לא נוח. חוץ מזה, זה טוב

    אני שונא את המשחק שהוא איטי מדי כשמבשלים אותו מחקתי אותו מהטלפון שלי

    המשחק מהנה אבל כשאני משחק באירוע שנקרא אתגר רצף הניצחון, אני לא יכול לעבור את השלב הבא כי הוא אמר שאין יותר לקוחות למרות שעדיין לא נגמר לי הזמן. אנא תקן את הבעיה הזו.

    משחק כיפי

    משחק אימון מעולה לניהול זמן. אבל כמה שלבים לפתיחת חנויות חדשות גוזלים זמן... משהו השתבש לאחר העדכון.. עכשיו האפליקציה לא עובדת ⚒

    אני אוהב את המשחק מאוד אבל זה מבאס ומעצבן עם יותר מדי פרסומות אני אפילו לא יודע מה לעשות שוב ובכל פעם שאני מנסה לסגור פרסומות wahala don com תעשה משהו בבקשה

    אני אוהב את המשחק הזה .... קל לשחק ... יש הרבה משימות שונות .. וגם במצב לא מקוון

    Crazy Cooking Chef Simuliaciniai xyw

    Crazy Cooking chef Simulação lrkv

    משחק טוב אבל כוכב אחד זה כל מה שאני הולך לתת אם הייתה דרך לשים אפס כוכבים אז זה מה שהייתי נותן כל הבעיה האם הסבלנות ברצינות יש סבלנות נוראית תוך שניות אבל לעזוב לא משנה אם תשדרגו הסבלנות לגמרי חולה תן 5 כוכבים אם תתקן שאחרת אני מסיר את ההתקנה ולא הולך להמליץ לאף אחד בבקשה תקן את הסבלנות של הלקוח אני חושב שאתה יכול לעשות את הבעיה הפשוטה הזו

    Crazy Cooking chef Simulação lrkv

    אם לא היה כל כך קשה למצוא את היהלומים זה היה פחות מאבק.

    המפתחים של המשחק הזה הם חמדנים ביותר!!! משלב בית המשחקים תבינו למה אני מתכוון. ככל שאתה משדרג יותר מכשירים במשחק עם יהלומים (שקשה מאוד להשיג) כך הם משנים יותר את המנות שאתה אמור להגיש ללקוחות רק בגלל שהם רוצים שתמשיך לשדרג. ככל שאתה משדרג יותר הם משנים את הכלים כך שאתה ממשיך לשדרג וזה לא הוגן! הם רק רוצים שתוציא כסף אמיתי כדי לקנות יהלומים ואז תמשיך לבזבז ולבזבז. חֲסַר תוֹעֶלֶת

    אוף! חבל שאני ממש כועסת כשאני רואה את הקציצות הבודדות בבקשה תעדכני


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :